У поточному році дані про перевірки транспорту, складені постанови та сплачені штрафи стануть доступними онлайн.
Тестування системи «Інспектор» розпочалося у березні цього року. За три місяці до бази було внесено 8749 електронних актів. Усі документи формують єдиний інформаційний простір та доступні всім інспекторам «Укртрансбезпеки» по всій території України. В даний час проект знаходиться на етапі синхронізації з державними реєстрами для використання коректних даних при складанні актів.
Як зазначив голова «Укртрансбезпеки» Євген Зборовський, проект «еІнспектор» спрямований насамперед на ліквідацію корупційних ризиків у роботі інспекторів.
«Ми повністю цифровізуємо всі дії інспектора під час рейдової перевірки: лист електронного чеку, електронні форми акту та постанови. Вся інформація буде відкрита та легко перевірена» – Євген Зборовський.
За його словами, «еІнспектор» має розпочати роботу у звичайному режимі у другій половині року. Поступово функціонал системи розширюватиметься і додаватиме нові функції.
«еІнспектор» — це єдиний простір для всіх територіальних органів «Укртрансбезпеки» для здійснення функцій державного нагляду (контролю) у сфері законодавства про автомобільний транспорт; прозоре здійснення функцій державним інспектором під час здійснення перевірки; акумуляція всіх даних щодо здійснених перевірок, складених актів, постанов, сплачених штрафів; можливості для аналізу даних та їх доступності для всіх учасників ринку та громадськості» – Євген Зборовський.