Через протести польських фермерів водіям доводиться вибирати більш довгі маршрути, затримуватись у дорозі та таким чином часто порушувати норми праці та відпочинку. Юристи порадили, що робити за подібних обставин, щоб уникнути покарань та штрафів.
Протягом останніх кількох тижнів фермери Польщі та інших країн ЄС виходять на дороги на знак протесту проти сільськогосподарської політики Європейського Союзу, Зеленого курсу та імпорту деяких товарів з України. Протести супроводжуються серйозними порушеннями дорожнього руху, такими як перекриття національних та провінційних доріг, а також серйозними проблемами із припиненням українсько-польського кордону.
Страйк фермерів створює величезну проблему для транспортних компаній та професійних водіїв, які пов’язані з особливими стандартами діяльності:
-
щоденний період водіння – 9 годин (10 годин двічі на тиждень);
-
щотижневий період водіння – 56 годин;
-
період водіння протягом двох тижнів поспіль – 90 годин;
-
період водіння без перерви – 4 години 30 хвилин;
-
щоденний відпочинок – 11 годин (9 годин три рази на тиждень між двома щотижневими відпочинками);
-
щотижневий період відпочинку – 45 годин (24 години, які мають бути компенсовані до кінця третього тижня з наступним скороченим періодом відпочинку).