Пожежі автомобілів МАN, спричинені пошкодженнями двигунів
28 червня 2024 року компанія MAN Truck & Bus повідомила на своєму корпоративному сайті, що “у дуже рідкісних випадках та за несприятливих обставин деякі двигуни, випущені в період з листопада 2016 року до серпня 2019 року (Euro 6c типу D2676LF51-53 або D2676LO 37), можуть бути пошкоджені, а потім спалахнути”.
Також в офіційному повідомленні йдеться, що пошкодження відбуваються особливо у разі надмірного старіння та забруднення моторного масла, що призводить до пошкодження – масляних фільтруючих елементів, наприклад, через недотримання термінів технічного огляду або неналежним чином виконаних робіт з технічного обслуговування.
Іншими відомими причинами таких пошкоджень є особливі умови експлуатації і, зокрема, перевищення технічно рекомендованої швидкості, попадання охолоджуючої рідини в моторне масло, налаштування двигуна, використання не затверджених моторних масел та їх змішування, використання запасних частин, наприклад, фільтри моторної олії, повітряні та дизельні фільтри, що не відповідають специфікаціям виробника. У разі недотримання термінів огляду та планових службових заходів перші випадки пошкодження можуть мати місце у транспортних засобах з пробігом від 400 000 до 500 000 км.
Якщо всі планові перевірки та заміни мастила будуть проведені в строк, помітного зростання пошкоджень двигуна, для якого характерний дуже високий рівень довговічності (це стосується всіх серій силових агрегатів) навіть при пробігу далеко за один мільйон км, не спостерігається.
На європейських дорогах знаходиться близько 880 000 автомобілів MAN, у тому числі близько 120 000 вантажівок і понад 5 000 автобусів 2016-2019 років випуску, оснащених “небезпечними” типами двигунів.
Виробник офіційно визнав 170 пожеж, які можна віднести до описаного вище пошкодження двигуна. Цього року було зареєстровано 18 таких випадків.