Консорціум на чолі з Vinci Autoroutes та за участю ізраїльської компанії Electreon розпочав тестування системи індукційної зарядки електромобілів під час руху.
Під асфальтом укладені котушки, здатні передавати до 300 кВт потужності, що достатньо для безперервної підзарядки навіть важких вантажівок.
Випробування проходять на 1,5-кілометровій ділянці Анжервіль.
Для випробувань вантажівка, фургон, легковий автомобіль та автобус були оснащені приймальними котушками для безпосереднього тестування динамічної індуктивної зарядки з різними типами транспортних засобів. Перші результати показують: система стабільно працює у реальному трафіку.
Паралельно аналогічний проект стартує в Німеччині – на автомагістралі A6 між Амберг-Вест та Зульцбах-Розенберг (Верхній Пфальц) готується випробувальний полігон E|MPOWER, де перші заїзди очікуються до кінця року.